Ajánlat elfogadása
Teendők kivitelezők részére az ajánlat aláírásához és beküldéséhez:
Dokumentum nyomtatása
Nyomtassa ki a Generali500XXXXXXXAjanlat.pdf fájl 1-8. oldalát. A 9-10. oldalt nem szükséges nyomtatni.Aláírás az alábbi helyeken
- 5. oldal: Középen és az oldal alján a kijelölt pontozott részen.
- 6. oldal: Az oldal alján.
- 7. oldal: Az oldal alján.
- 8. oldal: Az oldal alján.
Dokumentum visszaküldése
- Szkennelje be a teljes, 1-8. oldalig terjedő ajánlatot.
- Küldje el e-mailben a következő címre: toth.tamas.1@generalimail.hu.
Fontos: Ügyeljen arra, hogy az aláírt oldalak jól láthatóak legyenek, és a teljes dokumentum hiánytalanul szerepeljen a szkennelt anyagban!
Teendők tervezők részére az ajánlat aláírásához és visszaküldéséhez:
Dokumentum nyomtatása
Nyomtassa ki a Generali500XXXXXXXAjanlat.pdf fájl 1-7. oldalát.Aláírás az alábbi helyeken
- 4. oldal: Középen a kijelölt pontozott részen.
- 5. oldal: Az oldal alján.
- 6. oldal: Az oldal alján.
- 7. oldal: Az oldal alján.
Dokumentum visszaküldése
- Szkennelje be a teljes, 1-7. oldalig terjedő ajánlatot.
- Küldje el e-mailben a következő címre: toth.tamas.1@generalimail.hu.
Fontos: Győződjön meg róla, hogy minden aláírt oldal jól látható és teljes terjedelmében be van szkennelve!
Alternatív lehetőség, ha nincs szkennere:
Dokumentum befotózása
Amennyiben nincs szkennere, elegendő a dokumentumot jól láthatóan befotóznia.- Ügyeljen arra, hogy a képek élesek és minden információ olvasható legyen.
- A teljes, 1-7. vagy 1-8. oldalig terjedő dokumentumot küldje el e-mailben a toth.tamas.1@generalimail.hu címre.
Mobilapplikáció használata
Ha szívesen kipróbálná, töltsön le egy ingyenes dokumentum-szkennelő applikációt, például:- Adobe Scan
- Microsoft Office Lens
- CamScanner
Ezekkel az alkalmazásokkal könnyen, jó minőségben tudja beszkennelni a dokumentumokat a telefonjával. A szkennelt fájlokat PDF formátumban mentheti, majd e-mailben továbbíthatja.
Mi a folyamat az ajánlat visszaküldése után?
A kötvény elkészülésének folyamata és a MyGenerali fiók használata
Ajánlat visszaküldése és értesítés a kötvény elkészültéről
Amennyiben visszaküldte az aláírt ajánlatot, azt rendszerünkben rögzítjük. Ezután 3-6 munkanapon belül e-mailben értesítést kap arról, hogy a kötvénye elkészült.MyGenerali fiók használata
A kötvény és a díjbekérő eléréséhez:- Beléphet meglévő MyGenerali fiókjába, vagy
- Létrehozhat egy új fiókot az alábbi egyszerű lépések segítségével:
- Kövesse a MyGenerali regisztrációs útmutatót.
- Töltse ki az űrlapot a szükséges adatokkal.
- Aktiválja fiókját az e-mailben kapott linkre kattintva.
3. Hogyan történik a díjbekérő letöltése és az utalás?
- Díjbekérő és kötvény letöltése: A MyGenerali fiókjában elérhető a kötvény és a díjbekérő. Ezeket innen tudja letölteni.
- Utalás a díjbekérő alapján: A díjbekérőn feltüntetett összeget szükséges elutalnia. Amennyiben az összeg kisebb, az egy tört időszakra vonatkozik.
- Teljes éves díj letöltése: A teljes éves díjhoz tartozó díjbekérőt a technikai kezdet előtt 10-15 nappal fogja elérni a rendszerben.
Fontos tudnivalók:
- Az alábbi táblázatban látható a tört időszakra és az éves díjra vonatkozó díjbekérők összege példaként.
- Ez a két időszak külön díjbekérőt jelent, melyeket egymástól függetlenül szükséges kezelni.