Ajánlat elfogadása

Teendők kivitelezők részére az ajánlat aláírásához és beküldéséhez:

  1. Dokumentum nyomtatása
    Nyomtassa ki a Generali500XXXXXXXAjanlat.pdf fájl 1-8. oldalát. A 9-10. oldalt nem szükséges nyomtatni.

  2. Aláírás az alábbi helyeken

    • 5. oldal: Középen és az oldal alján a kijelölt pontozott részen.
    • 6. oldal: Az oldal alján.
    • 7. oldal: Az oldal alján.
    • 8. oldal: Az oldal alján.
  3. Dokumentum visszaküldése

    • Szkennelje be a teljes, 1-8. oldalig terjedő ajánlatot.
    • Küldje el e-mailben a következő címre: toth.tamas.1@generalimail.hu.

Fontos: Ügyeljen arra, hogy az aláírt oldalak jól láthatóak legyenek, és a teljes dokumentum hiánytalanul szerepeljen a szkennelt anyagban!

Teendők tervezők részére az ajánlat aláírásához és visszaküldéséhez:

  1. Dokumentum nyomtatása
    Nyomtassa ki a Generali500XXXXXXXAjanlat.pdf fájl 1-7. oldalát.

  2. Aláírás az alábbi helyeken

    • 4. oldal: Középen a kijelölt pontozott részen.
    • 5. oldal: Az oldal alján.
    • 6. oldal: Az oldal alján.
    • 7. oldal: Az oldal alján.
  3. Dokumentum visszaküldése

    • Szkennelje be a teljes, 1-7. oldalig terjedő ajánlatot.
    • Küldje el e-mailben a következő címre: toth.tamas.1@generalimail.hu.

Fontos: Győződjön meg róla, hogy minden aláírt oldal jól látható és teljes terjedelmében be van szkennelve!

Alternatív lehetőség, ha nincs szkennere:

  1. Dokumentum befotózása
    Amennyiben nincs szkennere, elegendő a dokumentumot jól láthatóan befotóznia.

    • Ügyeljen arra, hogy a képek élesek és minden információ olvasható legyen.
    • A teljes, 1-7. vagy 1-8. oldalig terjedő dokumentumot küldje el e-mailben a toth.tamas.1@generalimail.hu címre.
  2. Mobilapplikáció használata
    Ha szívesen kipróbálná, töltsön le egy ingyenes dokumentum-szkennelő applikációt, például:

    • Adobe Scan
    • Microsoft Office Lens
    • CamScanner

Ezekkel az alkalmazásokkal könnyen, jó minőségben tudja beszkennelni a dokumentumokat a telefonjával. A szkennelt fájlokat PDF formátumban mentheti, majd e-mailben továbbíthatja.

Mi a folyamat az ajánlat visszaküldése után?


A kötvény elkészülésének folyamata és a MyGenerali fiók használata

  1. Ajánlat visszaküldése és értesítés a kötvény elkészültéről
    Amennyiben visszaküldte az aláírt ajánlatot, azt rendszerünkben rögzítjük. Ezután 3-6 munkanapon belül e-mailben értesítést kap arról, hogy a kötvénye elkészült.

  2. MyGenerali fiók használata
    A kötvény és a díjbekérő eléréséhez:

    • Beléphet meglévő MyGenerali fiókjába, vagy
    • Létrehozhat egy új fiókot az alábbi egyszerű lépések segítségével:
      • Kövesse a MyGenerali regisztrációs útmutatót.
      • Töltse ki az űrlapot a szükséges adatokkal.
      • Aktiválja fiókját az e-mailben kapott linkre kattintva.

3. Hogyan történik a díjbekérő letöltése és az utalás?

  1. Díjbekérő és kötvény letöltése: A MyGenerali fiókjában elérhető a kötvény és a díjbekérő. Ezeket innen tudja letölteni.
  2. Utalás a díjbekérő alapján: A díjbekérőn feltüntetett összeget szükséges elutalnia. Amennyiben az összeg kisebb, az egy tört időszakra vonatkozik.
  3. Teljes éves díj letöltése: A teljes éves díjhoz tartozó díjbekérőt a technikai kezdet előtt 10-15 nappal fogja elérni a rendszerben.

Fontos tudnivalók:

  • Az alábbi táblázatban látható a tört időszakra és az éves díjra vonatkozó díjbekérők összege példaként.
  • Ez a két időszak külön díjbekérőt jelent, melyeket egymástól függetlenül szükséges kezelni.

Köszönjük megtisztelő bizalmukat, és örömmel segítjük Önöket a biztosítási ügyek gördülékeny intézésében! Amennyiben kérdésük merülne fel, forduljanak hozzánk bizalommal, készséggel állunk rendelkezésükre!

Az oldal Cegpaletta.hu csoport tagja © 2023 Tóth Tamás. 1131 Budapest, Váci út 36-38. MNB Törzsszám: 25061404
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free!